Mercedes-Benz

Музеят на Mercedes-Benz в Щутгарт е затворен, както и практически всеки друг европейски музей в момента. Което не значи, че няма как да разгледате изложените там 160 автомобила и 1500 експоната.

При това напълно безплатно и то от вкъщи, благодарение на дигиталната обиколка с 360-градусови снимки и видеата, които показват всички експонати на музея в Instagram и YouTube.

Вратите на музея са виртуално отворени за всички любителите на колите с трилъчата звезда, за да се запознаят отблизо със съвременната автомобилна история от първата патентована кола в света до водородните прототипи от най-новата история на Benz.

Музеят е разположен на 16 500 квадратни метра изложбена площ. В залите му са представени някои от най-старите автомобили, създадени преди десетилетия, както и легендарни състезателни модели и футуристични изследователски превозни средства.

360-градусови снимки на седемте зали “Легенди“ и петте зали „Колекции“ и изложените в тях автомобили могат да бъдат разгледани в уебсайта на музея. Посетителите ще видят отблизо акценти от постоянните изложби, както и ще се запознаят със специалната експозиция „40 години Mercedes-Benz G-класа“ с интересни факти за легендарния и любим на поколения модел.

Отделни турове на сайта се фокусират върху изживяването и историята на Mercedes-Benz, разказана от първо лице от свързани с марката личности. Сред вашите гидове в музея ще бъдат Юта Бенц, която е правнучка на изобретателя на автомобила Карл Бенц и неговата съпруга Берта.

Бернд Мейландер, който в продължение на 20 години управлява колата за сигурност във Формула 1 също ще ви разкрие някои от тайните на музея. Поредицата продължава с д-р Улрике Грос, директор на Музея на изкуствата в Щутгарт, Гордън Вагнер, главен дизайнер в Daimler AG, и Бенедикт Вайлер, уредник на музея на Mercedes-Benz.

За почитателите на класическите модели от Mercedes-Benz за направили и любопитна анкета, с която да определят коя кола им подхожда най-много. Само с няколко въпроса и след броени секунди потребителят открива кой автомобил от близо 135-годишната история на марката кореспондира най-добре с неговата индивидуалност и характер.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *