напитки

Не само храната, но и напитките, които приемате, влияят на килограмите ви. Особено важно е какво пиете преди сън, защото както всички знаем, лошият сън е причина не само за лошото ни физическо, но и психическо състояние. Подбрали сме седем напитки, които ще ви бъдат полезни в борбата с килограмите, изграждането на мускулна маса, регулирането на кръвната захар и изгарянето на мазнини.

1. Мляко

Една чаша мляко, независимо топло или не, ще допринесе за пълноценният ви сън, благодарение на триптофана и калция. Млякото съдържа и протеин, който спомага за поддържането на мускулната маса и нейният растеж.

2. Гроздов сок

Малко количество 100-процентов гроздов сок спомага за това да заспите по-бързо и изгаря мазнините, докато вие сънувате. Изследвания сочат, че ако приемате прости въглехидрати като сокове преди да заспите, регулирате циркадните ритми на организма си.

3. Чай от лайка

Чаша чай от лайка отпуска нервите и действа като леко успокоително. Чаят повишава телесната ви температура, а организмът ви реагира чрез охлаждане, което ви приспива. Лайката спомага за контролиране на глюкозата и килограмите.

4. Кефир

Тази богата на пробиотици напитка представлява ферментирало мляко. Тя повишава нивата на здрави бактерии в червата ви, спомага за правилното храносмилане и по-ефективното усвояване на витамините и минералите.

5. Соеви напитки

Соята съдържа аминокиселината триптофан. Триптофанът подобрява качеството на съня и помага за борбата с мазнините в корема.

6. Вода

Водата не съдържа никакви калории и винаги е добър избор, когато става въпрос за загуба на тегло. Разбира се, пиенето на вода също трябва да е в разумни граници.

7. Казеин

Приемането на протеин винаги спомага за възстановяването на мускулите. Това е от особена важност за тях, защото по този начин те стават по-силни. А колкото по-силни са мускулите ви, толкова повече калории изразходва тялото ви.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *