Може ли да се отслабне чрез ходене?

Стане ли въпрос за начини за отслабване, ходенето често изпада от фаворитите. Но след като прочетете тази статия, това може коренно да се промени.

Ходенето е изключително приятно занимание. Още по-хубавото е, че нямате нужда от обучение, скъпа екипировка и специални помещения.

Чрез ходенето определено се отслабва, а интересното е, че колкото повече тежите, толкова по-лесно ще губите килограми ходейки.

Мъжете са привилегировани, защото отслабват по-бързо чрез ходене от жените. Но за да почнете да сваляте килограми чрез ходене, трябва да имате няколко неща предвид.

1. Ходете повече от обикновено

Няма точна формула за това колко трябва да ходите, за да се отървете от излишните килограми, но като за начало трябва да ходите повече, отколкото по принцип. Общоприето е, че трябва да извървяваме минимум по 10 000 крачки на ден. За да започнете да сваляте килограми, трябва да увеличите тази бройка. Но ако обикновено не правите по 10 000 крачки на ден, не е нужно веднага да се хвърлите в дълбокото. Просто увеличавайте бройката всяка седмица.

2. Предизвиквайте се

Най-добрият начин за това е да редувате по-бързо ходене с бавно. Спазващите такива интервали губят повече тегло от тези, които ходят с еднакво темпо. Разбира се, ако се стремите към напълно различна от настоящата си фигура, трябва да прибегнете и до друг тип тренировки. Но ходенето е един добър старт. Не забравяйте, че пълноценният сън, хубавата храна и липсата на стрес също спомагат за отслабването.

3. Направете ходенето свой навик

Ходете всеки ден, направете го част от ежедневието си. Нещо, което правите без да се замисляте за него. Някои дни правете кратки разходки, в други пък ходете по-дълго и по-бързо. Разхождайте се с кучето, с партньора. Вместо да седите на пейката в парка, го обиколете. Не ходете само след работа. Ходете пеша до работното си място или слезте поне една спирка по-рано. Не ходете на пазар с колата. Забравете за асансьорите и ескалаторите, когато е възможно.

4. Намерете си хълмче

Ходенето по наклон увеличава сърдечната честота и тренира прасците. В зависимост от наклона, резултатите се доближават до тези от тичане като дори си спестявате натоварването в ставите. Ако не сте сами и хълмчето е на някое живописно място, ще можете спокойно да се наслаждавате на гледката ходейки и то без да мълчите.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *