Как да си спестите травмите, докато тренирате вкъщи?

Пандемията оказа влияние върху целия ни живот. Свикнахме непрекъснато да ни се повтаря, че трябва да ограничим до минимум излизането навън. Пренесохме всичките си дейности вкъщи, а домовете ни буквално се превърнаха в най-сигурните убежища.

Заживяхме с мисълта, че там никой и нищо не може да ни навреди. Но в желанието си да останем активни, не трябва да забравяме, че травмите не са изключение, дори и в най-надеждното убежище. А и последното място, където искате да се озовете в момента, е ортопедо-травматологичното отделение на някоя болница.

Ето как да намалите подобни рискове.

1. Не правете упражнения върху мебели, които не са създадени да понасят тежест без първо да изпробвате стабилността им.

2. Не всички рамки на врати могат да издържат теглото ви.

3. Уверете се, че столовете, които използвате за упражненията си, са на стабилна повърхност.

4. Ако усетите нестабилност, спрете.

5. Не правете сложни движения в малки пространства.

6. Не всяко куче може да служи като гира.

7. Българска тренировъчна торба не се прави от найлон с причина.

8. Във фитнеса не тренирате с домашните си чехли, не го правете и у дома.

9. Бурканите може да са подходящата тежест, но се чупят лесно.

10. Килимите не са фитнес постелки и се пързалят лесно.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *