сън

На хората, които трудно заспиват по време на самоизолацията заради пандемията от Ковид-19 или пък просто имат такъв проблем, ценни съвети дава експертът по безсъние д-р Лес Гелис от университета в Сиракюз, щата Ню Йорк.

Д-р Гелис препоръчва да се избягват дремките и кафето през деня и да не се прекалява с използването на електронни устройства преди лягане, съобщи електронното издание Medical Express.

Експертът, който е преподавател по психология, препоръчва да не гледаме часовника и ако дълго време не успеем да заспим, да не се въртим в леглото, а да станем. Хубаво е в спалнята да е тъмно и да насочим мислите си не към случилото се през деня или това, за което мислим постоянно, а за нещо неутрално.

Д-р Гелис съветва също през деня да мислим за проблемите си и да не оставяме да ги решаваме насаме преди сън. И най-важното е да не се тревожим за съня си – той е естествено състояние и ще настъпи, когато сме спокойни.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *