мъжете над 50

Ако ви се струва, че с напредването на възрастта, трупате килограми по-бързо, а по-трудно се отървавате от тях, това е факт. С годините, метаболизмът започва да се забавя и органите стават по-малко ефективни. Нуждаете се от по-малко калории, за да поддържате телесната си маса, а поискате ли да я намалите, броят спада драстично. Освен това качеството на мускулите се променя. Можете да отслабнете след 50-годишна възраст, но това ще ви коства много повече усилия. За щастие, има изход и от тази ситуация.

1. Яжте повече плодове и зеленчуци

Знаете, че когато искате да отслабнете, трябва да приемате по-малко калории от тези, които горите. Но вместо да се фокусираме върху нещата, които не трябва да ядете, ще наблегнем на това, което трябва да имате в менюто си. Плодовете и зеленчуците имат малко калории, но са богати на важни витамини, минерали и фибри, от които имате нужда с натрупването на годините.

2. Яжте бобови култури

Храните от този вид са пълни с и фибри и протеини и захранват добрите бактерии в червата ви. Тези бактерии спомагат за подобряването на метаболизма ви.

3. Кантарът е ваш приятел

Претегляйте се всяка сутрин. Така веднага ще забележите, ако започнате да наддавате и ще можете по-рано да започнете да взимате мерки.

4. Съсредоточете се върху храната си

Между хилядите задължения, с които са затрупани съвременните мъже над 50, те рядко отдават на храната заслужено внимание. Те по-често са склонни да преяждат. Ако се храните бавно и изпитвате удоволствие от всяка хапка, това може да ви помогне в борбата с килограмите. Вместо да ядете в колата или на крак между две срещи, отделете си нужното време, седнете и се хранете бавно.

5. Ограничете захарта

Особено в напитките. Газираните сладки напитки са пълни с калории, но не засищат глада. Дори и плодовите сокове не са препоръчителни. Изяжте един портокал, вместо да изпивате една чаша фреш.

6. Разнообразете тренировките

Време е да опитате нещо ново. Аеробните тренировки са изключително подходящи за загуба на тегло. Пробвайте и колоездене, плуване, разходки. Изпробвайте йога. Това ще подобри подвижността ви и ще ви успокои.

7. Периодично гладуване

Не е толкова страшно, колкото звучи. Опитайте се да се храните само в определен интервал от време. Можете да започнете с малки интервали, като осем или девет часа без да ядете. След това постепенно ги увеличавайте. Първо се консултирайте с лекаря си, ако се решите на тази стъпка.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *