отслабване

Ако единственото нещо, което ви липсва в усилията ви за загуба на тегло, е мотивацията, ще ви изненадаме как можете да разпалите тази емоция у себе си и какъв контрол можете да упражнявате над нея. Мотивацията изглежда като нещо, което идва и си отива, когато си пожелае, но в никакъв случай не е нещо случайно. Поддържането на мотивацията е умение и вие лесно можете да се сдобиете с него. Ето и нашите съвети за това.

1. Допуснете, че не сте достатъчно мотивирани

Ако вече сте спазвали различни хранителни и тренировъчни режими за загуба на тегло и не сте особено развълнувани от това събитие, това е знакът, че мотивацията ви липсва. Очевидно е, нали? Твърде много хора се самозалъгват, продължават да се движат към набелязаната цел, но без резултати. Няма как да има резултати, ако ви е станало скучно или нещо се е променило. Промяната може да се състои в нещо толкова просто, като строеж до фитнеса, в който ходите, което увеличава пътя ви с поне 20 минути…

2. Измислете как ще се справите с това

Ако досегашните ви режими вече не работят, променете ги. Разпитайте приятелите си как тренират, с какви активности се занимават в свободното си време, проверете дали някои от техните съвети ще проработи при вас. Не са нужни драстични промени, за да активирате отново своята мотивация. Ако сте фенове на периодичното гладуване, пропускайте закуската за една седмица и вижте дали работи. Не се дразнете от факта, че сте изгубили мотивация, а експериментирайте с нови стратегии, които отново ще ви накарат да влезете във форма.

3. Опитайте

След като проучите нови стратегии и тактики, просто ги приложете. Ако не работят, продължавайте с опитите. Мотивацията е трепетът от новото, силното желание да изпълните новите си цели. Звучи простичко и всъщност е такова. Не е нужно да преобръщате живота си, за да се мотивирате. А може би точно това е вашият ключ към успеха.

4. Как да поддържате мотивацията жива?

След като отново си върнете силното желание и нетърпение, е нужна само дисциплина, за да ги поддържате. Понякога не правите нещо, защото просто забравяте да го направите. Звучи твърде лесно, но имате аларми и графици за всичко останало, вкарайте и тренировките и храненето си в тях. Навийте си аларма за следобедна закуска и изяжте онези сурови барчета, които вчера направихте собственоръчно, но щяхте да забравите в хладилника в офиса. И недейте да се плашите, когато видите думата “дисциплина”. Номерът да се придържате към нещо е да настроите средата си в подкрепа на вашето решение. Подгответе си и си създайте среда за успех. С други думи, не ви е нужна дисциплина, за да не ядете вредни неща вкъщи, ако тях просто ги няма. Успех!!!

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *