McFizz

Новите чаши на заведенията на McDonald’s в Япония предизвикаха бурни коментари между потребителите в Twitter. Наблюдателни посетители са забелязали, че под определен ъгъл върху чашите може да се видят особено деликатни сцени.

Новите разхладителни напитки, предлагани във веригата за бързо хранене в Япония под името McFizz, са пенливи и с весели цветове. Има различни видове – Lemon Ginger, Blue Hawaii и Blood Orange.

Рекламният отдел явно е решил, че те са добро допълнение към романтичните летни нощи и е одобрил напитките да бъдат сервирани в чаши с изобразени момче или момиче.

Когато чашите се изпразнят и се сложат една в друга, в зависимост от дизайна, двамата (момчето и момичето на картинката) „се целуват“ или по бузата, или по устните.

Някои от консуматорите на McFizz обаче бързо установили, че зад тези картинки е скрито много повече от невинна целувка. В зависимост от това, накъде са обърнати чашите или ако са поставени една зад друга, фигурите върху тях вече заемат съвършено различни интимни пози.

McFizz

Потребителите в Twitter е забавляват изключително много с откритието, че върху чашите за напитки на практика е проектирана истинска Кама Сутра. Всеки ден се публикуват снимки, изобразяващи еротичните „игри“ на фигурите от McFizz.

От компанията все още не са коментирали постовете в Twitter. Но въпреки че лятната любовна приказка върху чашите стана по-гореща, отколкото вероятно е била замислена, от веригата не дават вид, че имат намерение да ги изтеглят от пазара.

В момента тези чаши са превърнати в култ и вероятно ще започнат да ги колекционират, което ги превръща в перфектната реклама.

https://youtu.be/YoI4A1SiiwQ

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *